Bruk profesjonelle samarbeidspartnere slik at du kan senke skuldrene i god forvissning om at alt er tatt hånd om. Dette sikrer et godt resultat, samtidig som det ivaretar blodtrykket.
Sett deg et mål! Målet er alltid at gjestene skal oppleve noe som gir verdifullt og varig inntrykk, og forhåpentligvis etter endt opplevelse tenke at dette har vært strålende. Og hvis du gjør det riktig, er det en følelse som kan sitte lenge. Alt i ditt merkenavn.
Noe av det viktigste å tenke på når store menneskemengder skal samles er ivaretakelsen av den enkelte. Pass på å gjøre den personlige opplevelsen til hver enkelt deltaker god, fra invitasjon til hjemreise. Det betyr at parkering er ivaretatt, at det er enkelt å finne frem til lokasjon, at påmeldingssystemene virker som de skal, at varslingssystemene virker som de skal. Slik at faktisk Morten Pettersen, som har fått nytt bordnummer til bankettmiddagen, får beskjed.
Eiendomsmeglere sier beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. Vi sier logistikk, logistikk, logistikk. Det er i bunn og grunn kun det det handler om. Stram logistikk rundt alle de små detaljene og avgjørelsene som må tas i forbindelse med et stort event eller konferanse, slik at alt flyter som det skal og alle gjestene føler seg sett og ivaretatt.
Når mål, detaljer og logistikk er på plass, først da kan vi bygge innhold. Ikke book artisten først og tro at det alene skal løfte arrangementet ditt, den artisten som eventuelt står på scenen må være i tråd med din strategi og ditt opprinnelige mål med arrangementet. Så det viktigste fokuset du kan ha er på hva det er du egentlig ønsker å oppnå, og så bygg arrangementet rundt nettopp dette.
Vi kan dette og bidrar med konseptutvikling, prosjektledelse, leverandørhåndtering, gjennomføring og evaluering. Vil du vite hva vi kan gjøre for deg?