Selgertur og incentivetur begynner ofte med en målsetting

Ofte har vi fått muligheten til å organisere gode selgerturer og incentiveturer og vi er frekke nok til å si at det kan vi, men hva er målet med turen og hvorfor gjennomfører vi dem?

Vi elsker å skape historier som bidrar til økt engasjement!

Ofte handler det om salgsmål i forbindelse med ulike kampanjer, og vårt ansvar er å skape blest rundt arrangementet for å motivere selgere, så det resulterer i økt salg og endelig måloppnåelse.

Vi reiser alltid ned for å kvalitetssikre programmet, og med kompetansen på huset, bidrar vi med «teasere» underveis i kampanjen for å skape engasjementet i salgsapparater. Korte videoer/reklamefilmer, bilder og teasere…små drypp i løpet av en hel kampanje som vil skape engasjement for å nå ønsket mål.

Kontakt oss for mer informasjon om selgertur/incentiver

Slide

Ta kontakt med Fredrik:

Reiserådgiver og prosjektleder Trine Ringdal / InHouse
Daglig leder / Prosjektleder

Fredrik Langfeldt

Erfaring fra firmatur og eventbransjen, samt flere år som prosjektleder og ansvarlig i et fransk DMC mot det norske markedet. Bostedsadresser i ulike land har gitt sterk kulturforståelse og rammer for hva som skal til for å skape gode opplevelser.

Footer
Kultur- og merkevarebygging | InHouse AS i Sandefjord
we mind your business

InHouse er et kreativt byrå i Sandefjord som leverer tjenester innen design, event, reiser og kultur.

InHouse AS
Fokserødveien 31, 3241 Sandefjord
Org.nr. 921 694 458
© INHOUSE AS 2022