Firmatur & Events – fra idé til virkelighet

InHouse produserer opplevelsesfylte aktiviteter i inn- og utland, både firmareiser, events og arrangementer. Vi lytter til våre kunders ønsker og forventninger og utveksler idéer gjennom personlige samtaler.

Firmatur og event i innland og utland | InHouse

Vårt mål er å skape et innhold som er vel tilrettelagt for bedriften med uforglemmelige minner, enten man ønsker naturopplevelser eller spenning, sand mellom tærne eller pulserende storbyliv.

Firmatur – forretning møter fornøyelse:
Ja takk, begge deler!

Ved å blande faglig innhold med morsomme og annerledes aktiviteter skapes det gode humøret og samholdet. Enten det er aktivitetsfylte fjellturer, hvalsafari, leirdueskyting, eller man bare vil sette farge på en spesiell feiring. Unike relasjoner skapes når man tar folk ut av de faste rammer, og gir dem opplevelser de vil huske lenge. Kanskje vil man markere at firmaet har jubileum eller at man har nådd en viktig milepæl? La oss hjelpe deg med å gjøre litt stas på dine gjester.

Kultur- og teambuilding

«En gruppe er et antall personer i en heis – et team er et antall personer i en heis som har stoppet mellom 2 etasjer»

Kanskje vil man at et arrangement skal ha et innhold som gir dybde, og et verktøy man kan bruke når man vender tilbake til en travel arbeidsdag? Ved kultur- og teambuilding appellerer man til sitt teams kampånd og lærer sine kolleger bedre å kjenne ved å løse problemer som ikke nødvendigvis er arbeidsrelaterte. Det er med på å skape bedre tillit og forståelse for de ansattes respektive ulikheter.

Vi tar hånd om alt fra store produksjoner til mindre sammenkomster, en sommerfest, et julebord, en fagdag eller teambuilding. Med god innsikt i hva du ønsker å formidle utvikler vi innhold og konsepter som vil bidra til sterke opplevelser og læring. Prosjektlederne våre har lang erfaring og reiser ut i verden så fort det er mulig for å holde seg oppdatert på trender og finne nye spennende steder. For dine gjester er ofte invitasjonen det første møtet med ditt arrangement. Fra det tidspunktet er «opplevelsen» i gang.

La InHouse være «den røde tråden»

InHouse sørger for sikker deltagerhåndtering, enkel registrering, en informativ og skreddersydd nettside som skal reflektere arrangementet og deg som arrangør. Videre vil dine gjester få tilgang til mobilvennlige programmer og vi sørger for tydelig kommunikasjon før, under og etter arrangementet.

Hva med å skreddersy ditt faginnhold med berikende opplevelser i uvante omgivelser? Vi sikrer at ditt program reflekterer selskapets visjon og verdier. Dette arrangementet skal være ett ledd i virksomhetens kommunikasjonsstrategi.

Hvis du ser etter en annerledes opplevelse, har InHouse spesialisert seg innen «Gamification» og kan tilby en unik fagdag kombinert med spenning og moro. «En helt vanlig dag på jobben» blir noe helt annet når man kan spille og konkurrere i form av lek og spill. Gamification gjør det morsomt å gjøre det riktige ved å appellere til vårt innebygde konkurranseinstinkt for å løse problemer, engasjere og forsterke. Enten man vinner poeng eller et trofè, som enkeltperson eller team, oppgaver man før fant lite engasjerende blir morsomme.

Sammen settes fokus på strategi, verdier, kultur, samarbeid, praktiske oppgaver eller annen informasjon du ønsker å formidle. Budskapet huskes mye bedre gjennom opplevelser enn når det passerer på en powerpoint-presentasjon i en konferansesal.

Kulturbygging er mer enn gratis kaffe og designmøbler. Det handler om strategiske valg, tydelighet og utholdenhet.

Kultur er selskapets DNA. Det er sånn vi er. Det er oss. Innhold og form på et arrangement må reflektere kulturen. Kultur slår strategi hver gang. En sterk bedriftskultur er avgjørende for gode prestasjoner, et godt omdømme og for at det inntrykk dine medarbeidere gir i møte med kunden skal bli slik selskapet ønsker.

Dette er syretesten på kvaliteten i merkevarebyggings arbeidet. Selskapets kultur materialiseres gjennom måten vi er på. Våre medarbeidere skal ikke skifte personlighet, men vi må trene på å prestere bedre og på synliggjøring av det som er viktig for bedriften å vise utad. Kundens opplevelse av oss.

Selskapets visjon og verdisett er kultur drivere. Kulturbygging har et starttidspunkt, men aldri noen slutt! InHouse kan hjelpe deg med å utvikle løsningene. Deler av arbeidet kan styrkes gjennom at vi gjør ting sammen. En «kick-off» eller event kan bidra til dette, men det må være godt planlagt. Det kan InHouse.

Helheten er mer enn summen av dens deler

Vi leverer sømløse opplegg, og vi har en helhetlig tilnærming til alle de prosesser som er knyttet til bedriftens utvikling og styrking av kvalitet. I stedet for å benytte oss av eksterne aktører, har vi bred kompetanse innenfor flere fagfelt som grafisk design, håndtering av sosiale media, kommunikasjon, kultur-, og strategiutvikling. Dette gir deg som kunde en profesjonell prosjektledelse, kommunikasjon og gjennomføringsplan både før, under og etter arrangementet. Ønsker du å profilere deg kommer vår InHouse designer inn på banen.

Kort fortalt; vi holder i trådene hele veien – du kan nyte en gjennomtenkt og helhetlig leveranse og ta vare på dine gjester.

We mind your business.

Hovedbilde
Hovedbilde
Modul: Grafisk design | InHouse AS | Kultur- og merkevarebygging
Grafisk Design
Modul: Kode/Utvikling | InHouse AS | Kultur- og merkevarebygging
Kode / Utvikling
Modul: Kommunikasjon | InHouse AS | Kultur- og merkevarebygging
Kommunikasjon
Modul: Event/Reiser | InHouse AS | Kultur- og merkevarebygging
Event / Reiser
Footer
Kultur- og merkevarebygging | InHouse AS i Sandefjord
we mind your business
InHouse AS, Fokserødveien 31, 3241 Sandefjord
Org.nr. 921 694 458
© INHOUSE AS 2021