Møt Dr. InHouse
Episode 4
Born this way or became this way? It’s a question that is as irrelevant for a company as it is for a person. A large company once experienced a sudden drop in workforce engagement and efficiency. They were missing one important value – excitement.
Episode 3
Let´s say your company never remove their support wheels. You choose the safe path. You become lazy and the problems keep on rolling in. Then one day one of the support breaks and you’re confused with no sense of meaning or direction. Let´s have a chat.
Episode 2
An event is to your company like a bicycle without support wheels is to a 5 year old. It puts a smile on your face, makes you happier, gives you a sense of mastery. And before you know it, you’re embarking on the most demanding trails. If this scares you, remember, fear is just a feeling.
Episode 1
Do you run a healthy business?
Is the energy level where it should be?
Let me guess, you preform quite well on all levels.
Nevertheless, it is important to monitor and look for symptoms that indicate that the levels of endurance, energy, creativity are decreasing.
If it were to happen, remember the following:
Whatever the problem, whatever the symptoms, the treatment is an event.
Hvem er denne Dr. InHouse?
Vi får mange spørsmål omkring våre nye filmer. Hvem er denne Dr. InHouse? Hvor kommer han fra? Hva er hans faglige bakgrunn? Er han en internasjonal kapasitet på event og opplevelser som InHouse har betalt dyrt for å få bruke? Er han en investor som har stilt som betingelse at han får være vårt ansikt utad? Er han en engelsk utgave av Fredrik skapt ved hjelp av kunstig intelligens? Eller er han rett og slett Vibekes hemmelige brevvenn fra den gang hun var på språkskole i England? Nei, han er ikke noe av dette.
Sannheten er at ingen vet så mye om ham. Ikke en gang vi. Men, vi er henrykt over å ha ham med på laget. Vi tror han kan bidra med mye, både for oss og våre kunder. Og, noe vet vi: Han er ikke redd for overdrivelser, hvis det kan få fram et poeng. Han er, som oss, oppriktig engasjert i event- og opplevelsesfaget. Og, som oss, har han klokketro på at et event kan kurere omtrent enhver utfordring en bedrift står overfor. Som han sier:
– Whatever the problem, whatever the symptoms, the treatment is an event.