Google står i dag for nesten alle søk som blir gjort i Norge, og det er essensielt å være synlig i den kanalen. En av mange grunner til at Google Adwords er den beste måten å annonsere på er at man kun betaler når kunden søker på dine utvalgte søkeord og klikker på din annonse.
Som annonsør har du til en hver tid full kontroll på hvilke søkeord som gir deg best resultater.
Bannerannonsering i dag er kjent for alle og man blir som regel ikke lagt merke til blant alle andre. Men i dag har vi gode segmenteringsmuligheter.
Vår samarbeidspartner gjennomfører denne prosessen fra A -Å der de legger strategi basert på hva dine mål med kampanjen er, utarbeider en plan, gjennomfører og optimaliserer.
Selv om en banner ikke alltid er direkte salgsutløsende så bidrar den stort til å stryke din merkevare i en salgsprosess som kan gjøre at du blir valgt som den foretrukne leverandøren av varer eller tjenester. Et bilde sier mer enn 1000 ord, et bilde levert til riktig bruker, uvurderlig.